Wednesday, June 23, 2010

Things to bring for my trip (TOMORROW)

Sebagai langkah keselamatan di negara org, telah pun memasukkn ke dalam beg saya menda2 alah yg rs2nye dpt menyelamatkan saya di kala rs cm ala2 xbrp sihat kt negara org...

  • Hansaplast (sgt berguna di kala kaki rasa2 cm nk melecet) (CHECK)

  • Ubat selsema yg tak ngantuk punya (CHECK) **yg dipamer ada 1 biji tp sbnrnye dlm stok ada lbh dr 5 biji

  • Ubat multipurpose utk skt kpale & skt badan (CHECK)
Normally, I would have Panadol Actifast with me as well. Tp rasanye cukup la kot perkakas2 kesihatan yg kt atas tu je for my 4 days trip. oh iyeeee!!! supaya saya tidak akan kelihatan seperti org hilang-akal-hilang-arah-dan-tak-tau-mana-nk-pergi-dan-apa-nk-buat masa cousin saya tgh rehearsal dan juga mengangkat sumpah dlm dewan di hari sebenar (sedangkan saya tau bhw aktiviti mengambik gmbr adalah sgt menjadi kegilaan saya bila g bercuti), harus la juga saya membawa sumthing yg dpt menenangkan kpale dan otak saya. Tapi, xtau nk pilih yg mana satu, huhuhuhu... Tolonggggg!!!

What_I_feel: Selama ni hanya ada experience DITENGOK oleh mak bapak sdiri & mak bapak serta kaum keluarga org lain masa mjls2 convo saya. Tp this time dpt MENENGOK sendiri sebagai wakil kpd mak bapak cousin saya di dalam dewan convo bersama dgn mak bapak serta kaum keluarga org lain, ermmmm... rasa cm aneh, hahahaha...

No comments: