Sunday, February 2, 2014

~ family outing - Seoul Garden ~

it's a long break from work as we celebrated Chinese New Year last Friday. utk yg kerja dlm KL/Wilayah Persekutuan, additional holiday for tomorrow (hurrayyy!!!). and starting Tuesday, dh xde lg public holiday yg berlama2. sila lah bertahan.
 
d eve of CNY, my cousins and I went for makan2 kt Seoul Garden. it's kinda like mkn besar, but with the purpose of sj nk mkn2 beramai2 to spend time together2. sape yg di perantauan, we'll plan for mkn2 with you guys next time ye =)
 
it's my 1st time try mkn kt Seoul Garden. I'm quite selective when it comes to Japanese/Korean/Chinese cuisine, tp Seoul Garden lpsni leh masuk list yg akn dilawati lg. br tau yg konsep sbnr kt Seoul Garden is steamboat + grill. dan memandangkn I can't resist steamboat, dats y la Seoul Garden now sudah menjadi pilihan hati (leh masuk list sesama dgn Red Wok kt Bangi, Tupai-Tupai and Johnny's).
 
family-friendly restaurant... mknan sesuai utk bdk2 2thn ke atas

kasi chan bg abang2 kt blkg tu masuk dlm gmbr
 
dalam kita bersuka2, jgn lupa there are people around us yg dlm kesedihan. it's sad to hear a bad news di pagi hari yg sama dgn hari yg nk g mkn kt Seoul Garden ni. so......yeah, I'm just glad that I stil have my love ones around me.
 
.happy ChineseNewYear.
 

No comments: